Ονομάζομαι Σοφία Βαβέτση,
γεννήθηκα στην Αθήνα, ζω και εργάζομαι στη Θεσσαλονίκη, έγγαμη με τρία παιδιά.
Επαγγελματική ανάπτυξη
Εργάστηκα ως εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (νηπιαγωγείο και δημοτικό)
από το 1998 έως το 2007.
Το 2017 γίνομαι Σχολική Σύμβουλος του Υπουργείου Παιδείας.
Από το 2019 βρίσκομαι στο στη θέση Ε.ΔΙ.Π της Ιατρικής Σχολής του Α.Π.Θ. με κλινικό έργο στην Α’ Ψυχιατρική Κλινική του ΓΝ Παπαγεωργίου, στον τομέα των Νευροεπιστημών.
Συμμετοχή σε διδασκαλίες σε ΑΕΙ/ΤΕΙ/ ΠΕΚ
• Εισηγήσεις σε Επιστημονικά Συνέδρια με πρακτικά.
• Μέλος οργανωτικής ή επιστημονικής επιτροπής επιστημονικών ημερίδων ή συνεδρίων
οργανωμένων από Α.Ε.Ι./Τ.Ε.Ι., επιστημονικές ενώσεις και επιμορφωτικούς φορείς.
• Συμμετοχή σε ομάδες κρίσης διδακτικών εγχειριδίων ή σχολικού εποπτικού υλικού.
• Κατάθεση καινοτόμων προγραμμάτων με τη συνεργασία άλλων βαθμίδων.
• Επιμελητής παιδικών βιβλίων και επιστημονικός συνεργάτης εκδοτικού οίκου στη διόρθωση,
επιμέλεια και κριτική παιδικών βιβλίων.
• Συμμετοχή σε εκπαιδευτικές/επιμορφωτικές ημερίδες ως εισηγήτρια/επιμορφώτρια
Διετέλεσα ακόμα ως:
Άμισθη επιστημονική συνεργάτης του Τμήματος Ιατρικής στη Γ’ Ορθοπεδική Πανεπιστημιακή Κλινική, σε συνεργασία με την Ψυχιατρική Κλινική του Γενικού Νοσοκομείου Παπαγεωργίου στη Θεσσαλονίκη.
Επιστημονικός συνεργάτης δύο Κέντρων Συμβουλευτικής Υποστήριξης με σύμβαση έργου, «ΨΥΧΟΑΣΙΣ » και «ΣΥΝΑΙΣΘΗΣΙΣ».
Τακτικό μέλος Κ.Τ. της Τομεακής Επιτροπής Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Εφήβων Κ. Μακεδονίας.
Σύμβουλος σε σχολές γονέων και εργαστήρια εναλλακτικών τρόπων θεραπείας μέσα από την τέχνη.
Συγγραφή Βιβλίων
1. Βαβέτση Σ. (2001). Εναλλακτικοί τρόποι μάθησης στην εκπαίδευση παιδιών με Αυτισμό: Προγράμματα και τεχνικές (Ανίχνευσης-Διάγνωσης- Υποστήριξης).
2. Bαβέτση Σ. (2006). Ψυχοπαιδαγωγική παρέμβαση στην προσχολική αγωγή με στόχο τη διαθεματικότητα: Ψυχοθεραπευτικές τεχνικές με μουσικοκινητική. Τόμος Α.
3. Σουσαμίδου-Καραμπέρη, Αικ. &Βαβέτση-Τσιβίκη, Σ. (2011). Γονείς και εκπαιδευτικοί αντιμέτωποι με τη βία και επιθετικότητα των παιδιών και εφήβων.
4. Βαβέτση Σ. (2011).Το θεατρικό παιχνίδι στη σύγχρονη εκπαιδευτική πραγματικότητα
ως μέσο εμψύχωσης της σχολικής διδακτικής ύλης.
5. Βαβέτση Σ. Ομαδική συγγραφή(2013). Επιθετική συμπεριφορά στο σχολείο: Ζητήματα και προτάσεις.
6. Μητσόπουλος Μ. &Βαβέτση Σ. ( 2017) Εναλλακτικοί τρόποι μάθησης και θεραπείας για τη δόμηση της συμπεριφοράς (ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ – ΔΙΑΓΝΩΣΗ – ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ).
7. Τσιβίκης Κ. & Βαβέτση Σ. (2020) «Αντιμετώπιση της βίας και του εκφοβισμού μέσα απο τη σχολική πράξη».
8. Σε συνεργασία με το Ε.Ι.Ν, στο πλαίσιο της πράξης 2.3.2.ζ «ΘΕΡΙΝΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΤΕΕ/ΕΠΑΛ/ΕΠΑΣ/ΣΕΚ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΛΗΝ ΑΤΤΙΚΗΣ», εισηγήτρια και συντονίστρια της συγγραφικής ομάδας για την παραγωγή εκπαιδευτικού υλικού Αγωγής Υγείας. (2014)